Огнената Бет Харт, жената с поразяващия блусарски глас, идва за първия си концерт в България на 4 декември в зала 1 на НДК. Американката, която изпълнява джаз, поп, рок и фюжън, превзе сърцата на меломаните още през 90-те със сингъла LA Song (Out of This Town) от втория си албум  Screamin’ for My Supper. А днес изпълненията й с китариста Джо Бонамаса предизвикват най-голямата вълна от обожатели.

Номинираната за „Грами“ певица и авторка на песни е понесена от творческа приливна вълна. Тя бълва възторжено посрещани албуми, работи с най-големите имена в музиката и разтърсва стените на концертните зали с онзи нейн прославен глас с медена дрезгавина. През 2016 г. водещата новина при нея беше последният й албум Fire On The Floor, който дори тази яростно самокритична артистка описва като “дяволски добър”.

Списанието Blues Magazine нарече Бет Харт “ненадмината рок звезда”. Родена в Лос Анджелис, тя издава цял куп хитови албуми през 90-те, а през новото хилядолетие изгря отново и като соло певица, и като главозамайваща вокалистка на такива юнаци на китарата като Джо Бонамаса, Джеф Бек и Слаш. “Нещо изключително” писа „Таймс“ за уникалния й за цяло едно поколение тембър, докато „Гардиан“ възхвали нейните „дръзки, замислени и сърдити” изпълнения.

В последно време Бет действително истински разцъфна. През април 2015 година издаде Better Than Home, преломен комерсиален разгром, ударил върха на класациите iTunes Blues и обявен за № 4 от най-добрите блус албуми на годината от списание „Можо“. Изданието достигна № 1 в холандската класация и помогна на Бет да напълни амстердамската зала Хайнекен Мюзик Хол с 5 500 почитатели (най-крупният й клубен спектакъл до момента).

В момента обаче Бет се е фокусирала във Fire On The Floor – нов студиен албум, който сигурно е като продължение на главоломната й инерция. Както самата певица казва, този последен запис я е отприщил емоционално след горчиво-сладките сесии с Better Than Home. Ако има нещо, което да свързва всичките дванадесет песни, то това е стремежът към бягство от действителността, последвал най-тежките моменти. „Бяхме още на етапа на миксинга, когато разбрах, че трябва да направя друг запис. Правенето на Better Than Home беше толкова мъчително, понеже един от продуцентите Майкъл Стивънс умираше от рак. Писането и правенето на записа беше пълно с емоции. Искам песните за Fire On The Floor да се помнят с друго.”

Facebook Twitter Google+

0 Коментара